پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا توسط شایا

پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا توسط شایا

اسمارت کاور: ارائه خدمات پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا، ذیل سامانه یکپارچه 124 وزارت صمت، توسط سرویس شایا ایرانسل به انجام می رسد.



به گزارش اسمارت کاور به نقل از ایرانسل، از شروع سال ۱۴۰۴، شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل (شایا)، ارائه خدمات پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا را ذیل سامانه یکپارچه ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت، با هدف پیشرفت کیفی فرآیندهای نظارتی و پاسخگویی انجام می دهد. بر این اساس، در پی اعلام نتایج مناقصه برگزارشده توسط مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ایرانسل «ارائه خدمات پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا را ذیل سامانه یکپارچه پاسخگویی وزارت صمت (سامانه ۱۲۴)»، به وزارت صمت ارائه می دهد.
سامانه جامع تجارت ایران با هدف بهبود مستمر فضای کسب وکار، یکپارچه سازی و نظارت بر پروسه تجارت داخلی و خارجی، هدایت مبادلات تجاری به سوی مبادی قانونی، مبارزه با قاچاق کالا، استانداردسازی و هماهنگ سازی اسناد تجاری و ارائه راهکارهای مدیریت تبادل الکترونیکی آنها و ایجاد هماهنگی لازم در حوزه تسهیل الکترونیکی تجارت میان دستگاه های اجرائی ذیربط، ایجاد و به راه افتاده است.
بر این اساس، سامانه جامع تجارت ایران در برگیرنده زیرسامانه های مختلفی از جمله: سامانه تجارت خارجی، سامانه ضوابط تجاری، سامانه تجارت داخلی، سامانه مجوزها، سامانه جامع انبارها، سامانه اعتبارسنجی و رتبه بندی، سامانه جامع گارانتی، سامانه همتا (سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی)، سامانه شناسه رهگیری کالا و سامانه شناسه کالا است.
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل (شایا)، مسئولیت اجرائی سازی این طرح را برعهده دارد. شایا، به عنوان بازوی اجرائی ایرانسل برای تجاری سازی فرایندها و ظرفیتهای موجود در سازمان، در عرصه های کاری متفاوت و بالقوه ای فعالیت می کند. ارائه این خدمات به دیگر سازمان ها و بنگاه های اقتصادی در قالب خدمات برون سپاری، از حدود دو سال پیش فعالیت رسمی خودرا با تمرکز بر محصول CCaaS ( Call Center as a Service) که شامل خدماتی از قبیل مرکز تماس ورودی، خدمات تماس خروجی، پشتیبانی گفت و گوی بر خط و پشتیبانی رسانه های اجتماعی بوده، شروع کرد و در طول این زمان، علاوه بر ارائه محصولات ذکر شده و با هدف توسعه سبد محصولات قابل ارائه، خدماتی همچون توسعه نرم افزار را به سبد محصولات خود افزوده است.
پیش از این نیز در بهمن ماه ۱۴۰۳، طی یک تفاهم نامه بین ایرانسل و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با هدف هماهنگی برای ایجاد و برقراری «سامانه فوریت های اداری (فواد)»، مسئولیت اجرائی سازی این طرح برعهده شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل (شایا)، قرار گرفت.


منبع:

1404/01/30
09:59:57
5.0 / 5
7
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
لینک دوستان اسمارت كاور
اسمارت کاور
smartcover.ir - مالکیت معنوی سایت اسمارت كاور متعلق به مالکین آن می باشد