با هدف توسعه بازار صادراتی صورت می گیرد؛

عرضه توانمندی دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه نفت و گاز روسیه

عرضه توانمندی دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه نفت و گاز روسیه

به گزارش اسمارت کاور، با هدف توسعه بازار شرکتهای دانش بنیان و فناور، بزرگ ترین رویداد عرضه دستاوردها و نمایشگاه تجاری روسیه، میزبان شرکتهای دانش بنیان می شود.



به گزارش اسمارت کاور به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه نفت و گاز روسیه که از ۲۵ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۴ در مسکو برگزار می شود، بزرگترین نمایشگاه تجاری روسیه برای صنعت نفت و گاز است که با حمایت وزارت انرژی و وزارت صنعت و تجارت این کشور میزبان شرکت هایی از سراسر دنیا خواهد بود.
با هدف توسعه بازار صادراتی شرکتهای دانش بنیان، ایجاد بستر تعاملات متناظر و نقش آفرینی محصولات دانش بنیان ایرانی در زنجیره ارزش محصولات صنعتی، بستر حضور محصولات و خدمات شرکتهای دانش بنیان و فناور ایرانی فراهم گشته است.
دانش بنیان های متقاضی حضور در این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند با رفتن به آدرس اینترنتی ihitrussia.ir در این نمایشگاه ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۳۴۹۴۰۵۷۶ تماس بگیرند.
هدف از این حمایت، کمک به توسعه بازار صادراتی شرکتهای دانش بنیان، پشتیبانی از حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه های دائمی خارجی و هم حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برگزاری پاویون است.


منبع:

1403/07/27
13:09:26
5.0 / 5
10
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
اسمارت کاور
smartcover.ir - مالکیت معنوی سایت اسمارت كاور متعلق به مالکین آن می باشد