دبیرخانه نمایشگاه اعلام كرد؛

انعقاد 22 و سه دهم هزار میلیاردریال قرارداد در اینوتکس 2024

انعقاد 22 و سه دهم هزار میلیاردریال قرارداد در اینوتکس 2024

به گزارش اسمارت کاور، در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، علاوه بر بازدید بیشتر از ۱۰۰ هزار نفری از نمایشگاه، بالغ بر ۲۲.۳ هزار میلیاردریال قرارداد و تفاهمنامه تبادل فناوری به ثبت رسید.



به گزارش اسمارت کاور به نقل از منطقه بین المللی نوآوری ایران، رونمایی از ۴۴ محصول جدید دانش بنیان و میزبانی از رویدادهای «جایزه بین المللی فارِس» و «مانوین»، از دیگر برنامه هایی بود که در اینوتکس ۲۰۲۴ رخ داد. بنا بر اعلام دبیرخانه نمایشگاه، دوره بعدی نمایشگاه اینوتکس ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار گردید. اینوتکس در این دوره میزبان بیشتر از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده، ۴۵۰ غرفه دار و ۳۳ رویداد بود.
میزبانی از دو رویداد مهم داخلی و بین المللی
از جمله اتفاقات مهم در نمایشگاه سال جاری میتوان به میزبانی از رویداد جایزه بین المللی فارِس، Faris Awards، در صنعت تبلیغات اشاره نمود که با حضور مهمانان عالی رتبه ای کشورهای کانادا، هلند، مالزی، ترکیه و روسیه همراه بود.
همچنین برگزاری نخستین دوره رویداد ملی صنایع خلاق کشور با عنوان مانوین در کنار نمایشگاه اینوتکس، دیگر رخداد حائز اهمیت در این دوره بود که با انگیزه ایجاد تمرکز و توجه بیشتر به صنایع فرهنگی و هویت ساز برگزار گردید.
رونمایی از ۴۴ محصول جدید دانش بنیان
دبیرخانه اینوتکس با هدف تمرکز بر اقتصاد نوآوری، مبادرت به برگزاری جلسات ارزیابی برای متقاضیان فضای نمایشگاهی کرد که بعد از انجام ۵۲۷ جلسه، ۴۵۱ مجموعه نوآور و استارتاپ در فهرست غرفه داران نمایشگاه قرار گرفتند. در ادامه، رونمایی از ۴۴ محصول دانش بنیان برای اولین در نمایشگاه صورت پذیرفت.
توجه به تجاری سازی کسب و کارها در اینوتکس ۲۰۲۴
در کنار کارکردهای شبکه سازی و اجتماع سازی، جنبه تجاری کسب و کارها هم مورد توجه اینوتکس قرار می گیرد. در اینوتکس ۲۰۲۴، بالغ بر ۲۲.۳ هزار میلیاردریال قرارداد و تفاهم نامه تبادل فناوری، ۲۵۰ میلیاردریال تفاهم سرمایه گذاری و ۱۰ میلیون یورو تفاهم بین المللی در این دوره از نمایشگاه به ثمر رسید.
برگزاری رویدادهای استانی اینوتکس پیچ و ریسرچ پیچ
با بررسی دسته بندی غرفه داران و مقایسه با آمار سال قبل شاهد افزایش مجموعه های دانش بنیان و فناور نسبت به استارتاپ ها و شرکتهای نوپا هستیم. اینوتکس با برگزاری رویدادهای استانی، اینوتکس پیچ و ریسرچ پیچ، در شش استان کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، یزد، بوشهر، تهران و استانهای شمال غرب کشور به میزبانی ارومیه، به آرمان گسترش جغرافیایی زیست بوم خود ادامه داد. ۴۱۴ تیم در قسمت اینوتکس پیچ و ۲۶۷ پژوهشگر در قسمت ریسرچ پیچ در رویدادهای استان اینوتکس پذیرفته شده و مورد ارزیابی و حمایت قرار گرفتند.
برگزاری رویدادهای جانبی در نمایشگاه اینوتکس
برگزاری ۲۰ رویداد این نمایشگاه توسط بخش خصوصی و همینطور میزبانی از ۱۳ رویداد دیگر اجزای این زیست بوم، نشان دهنده عزم این دبیرخانه در برگزاری مشترک این رویداد با بازیگران برجسته زیست بوم است. در بین رویدادهای برگزارشده، ۸ رویداد با هدف ترویج همکاری، ۲۱ رویداد تسهیل شبکه سازی و ۴ رویداد به منظور جذب سرمایه برگزار شد و ۴۷۶ سخنران و پنلیست در این دوره تبادل دانش و اطلاعات کردند.
میزبانی از نمایندگان ۱۵ کشور در اینوتکس ۲۰۲۴
در بخش بین الملل، اینوتکس شاهد حضور ۸ شرکت، ۹ هیئت تجاری و نمایندگان ۱۵ کشور همچون کانادا، هلند، روسیه، هند، امارات، ترکیه و آفریقای جنوبی بود و ۲۴ جلسه تجاری میان ایشان و شرکت ها و مجموعه های منتخب زیست بوم برگزار گردید.
اردیبهشت ۱۴۰۴، دوره بعدی نمایشگاه اینوتکس
همچنین بنا بر اعلام دبیرخانه نمایشگاه، دوره بعدی نمایشگاه اینوتکس ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.inotex.com مراجعه نموده و یا با تلفن ۰۲۱-۷۶۲۵۰۲۵۰ در ارتباط باشند.


منبع:

1403/07/02
15:02:37
5.0 / 5
199
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
اسمارت کاور
smartcover.ir - مالکیت معنوی سایت اسمارت كاور متعلق به مالکین آن می باشد